Over ons

Ruime ervaring in de accountancy

WHG Administratie & Advies staat voor deskundigheid en kwaliteit.
In de afgelopen 20 jaar hebben wij ruime ervaring opgedaan.
De eerste 12 jaar als relatiebeheerder in de accountancy bij een groot landelijk accountantskantoor (Deloitte.) en vanaf 2003 als zelfstandig administratiekantoor.

Naast de kwaliteit staat vertrouwelijkheid bij ons hoog in het vaandel.

Onze werkwijze

De werkwijze van WHG Administratie & Advies laat zich misschien nog wel het beste omschrijven als informeel, maar waarbij het wel zo is dat “afspraak is afspraak”.
De meeste cliënten van WHG Administratie & Advies zitten stuk voor stuk al zeer lange tijd bij ons, waarbij de meesten ook aangeven de informele omgang en de proactieve advisering zeer op prijs te stellen.
Met name het regelmatige contact en het te allen tijde kunnen stellen van vragen zonder dat daar meteen weer een factuur tegen over staat wordt zeer gewaardeerd. Dit maakt ook dat u al uw vragen durft te stellen en niet eerst hoeft af te wegen “wat zal dit nu weer gaan kosten”.
Al onze prijsafspraken zijn inclusief besprekingen!

Voor meer informatie kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen.